google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Administratieve medewerker ophaaldienst

Toelichting

Het team personeel bestaat momenteel uit 2 experten payroll, 1 expert soft HR, een medewerker personeel en een directeur. Samen zorgen we voor een correcte loonberekening, het opzetten van diverse HR projecten, het zoeken van nieuwe medewerkers en het informeren, begeleiden en ondersteunen van medewerkers en leidinggevenden bij hun personeelsvragen en het personeelsbeleid.

Organisatie

“Ons motto: wat we samen doen, doen we beter en dit al meer dan 50 jaar !”

IGEAN, een aantrekkelijke werkgever: boeiend, verrassend veelzijdig en met een hart voor mens & maatschappij.
Samen, respectvol, deskundig en in vertrouwen werken is wat ons verbindt. En ook voor jou is hier plaats.

Klopt: wij zijn een intergemeentelijke organisatie. Met onze passie, ambitie en toewijding maken wij met onze diensten een belangrijk/groot verschil voor de 30 aangesloten gemeenten rond Antwerpen voor hun afval, milieu-, klimaat- en woonbeleid, arbeidsveiligheid en streekontwikkeling. Dit betekent ook dat wij met onze 350-tal collega’s op heel diverse domeinen werken én altijd op zoek zijn naar nieuw talent.

Wist je trouwens dat wij vanuit 29 locaties werken? Van Essen tot Boom, van Malle tot Zwijndrecht. Want we hebben een hoofdkantoor in Wommelgem vlakbij de E313, 2 overslag- en verwerkingseenheden voor gft en groenafval in Brecht en Edegem, een zwembad in Pulderbos, een ophaaldienst in Brasschaat en Edegem en 24 recyclageparken. Dat wordt dus werken in je buurt, voor je buurt.

Nog meer ontdekken over IGEAN? Kijk snel op https://www.igean.be/

Functieinhoud

Is administratieve ondersteuning jouw ding en werk je graag met cijfers? Dan is er binnen ons tof team een plaatje vrij. Hierbij alvast een greep uit je gevarieerd takenpakket:

· Je vult medewerkersgegevens aan in de online tools van de hospitalisatie- en de groepsverzekering en je houdt deze gegeven ook up to date.

· Je vraagt bij nieuwe medewerkers de nodige gegevens op om zo alle informatie te bekomen voor het opmaken van contracten.

· Je zorgt mee voor de praktische organisatie van interne opleidingen, zoals bijvoorbeeld vergaderzalen boeken en medewerkers via outlook uitnodigen.

· Je zorgt mee voor de administratieve ondersteuning bij rekrutering, zoals bijvoorbeeld het inboeken van sollicitatiegesprekken.

· Je verzamelt diverse data en maakt hiervan bruikbare Excel rapporten.

· Je bent een aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over de administratie waar jij verantwoordelijk voor bent.

Functieprofiel

· Je hebt een bachelor diploma of minimum 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.

· Je hebt kennis van of sterke interesse in de sociale wetgeving.

· Kennis van payroll is een pluspunt.

· Je bent graag met cijfers bezig.

· Je hebt geen schrik van administratie en kan goed overweg met alle MS Office toepassingen.

Aanbod

· Een contract voor onbepaalde duur

· Een fijne werkplek (remote ook wel eens) vol respect en appreciatie

· Een aantrekkelijke werkgever die je volop stimuleert

· Samen streven we naar werk & privé in optimale balans

· Alle kansen tot persoonlijke groei en opleiding

· Een mooi salaris aangevuld met waardevolle, extralegale voordelen

En tot slot: werken in je buurt, voor je buurt – da’s pas duurzaam!

Selectieprocedure

Locatie

Wommelgem

Publicatiedatum

30.03.2024

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close