google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Administratief medewerker openbare werken, mobiliteit en veiligheid

C1-C3

Toelichting

- contract onbepaalde duur, met inloopperiode van één jaar

- vacant bij aanwerving met aanleg van een wervingsreserve voor een periode van drie jaar

- uiterlijke termijn indienen kandidaturen: woensdag 15 mei 2024

Organisatie

Hove is een rustige groene en leefbare gemeente, waar het aangenaam wonen, werken en vertoeven is.

Hove telt ruim 8.277 inwoners. Iedere dag zetten er meer dan 130 medewerkers zich in voor onze samenleving.

Dankzij hun inzet is Hove een gemeente waar het goed is om te leven.

Functieinhoud

Als administratief medewerker sta je in voor de administratieve ondersteuning van de dienst openbare werken, mobiliteit en veiligheid.

Je rapporteert aan het diensthoofd openbare werken, mobiliteit en veiligheid, werkt nauw met hem samen en ondersteunt hem in zijn taken.

Functieprofiel

· je bent een administratieve duizendpoot die op zoek is naar een uitdagende en gevarieerde job

· je bent in het bezit van een diploma hoger secundair onderwijs of gelijkgesteld

· je bent bij voorkeur in het bezit van een rijbewijs B

· je slaagt in een selectieprocedure

· je behaalt het resultaat 'geschikt' op een assessment (inclusief psychotechnische proef) afgenomen door een extern bureau.

Aanbod

- contract onbepaalde duur, met inloopperiode van één jaar

- flexibele werkregeling met mogelijkheid tot telewerk

- maaltijdcheques 8 euro (werkgeversbijdrage: 6,91 euro)

- gratis collectieve hospitalisatieverzekering – uitgebreide formule – aansluiting gezinsleden mogelijk aan voordelige premie

- aansluiting bij de GSD-V, de sociale dienst van Vlaanderen met tal van voordelen

- terugbetaling 100% kosten woon-werk verkeer met openbaar vervoer

- fietsvergoeding woon-werk verkeer: maximum bedrag per kilometer dat op grond van de fiscale wetgeving en de socialezekerheidswetgeving is vrijgesteld

- mogelijkheid tot fietslease via O2O

- 2de pensioenpijler: 3%

- gunstige vakantieregeling - regeling publieke sector 35 dagen à rato van de prestaties

Diensten bij een overheid komen in aanmerking voor de opbouw van geldelijke anciënniteit, beroepservaring in de privésector of als zelfstandige die rechtstreeks relevant is voor de uitoefening van de functie kan in aanmerking worden genomen (mits voorleggen van de nodige bewijsstukken).

Selectieprocedure

Selectieprogramma:

Het selectieprogramma is als volgt vastgesteld:

deel 1 - een CV- screening op basis van één van volgende criteria:

· relevante kennis in overeenstemming met de functiebeschrijving

· interesse en motivering

deel 2 - een schriftelijk gedeelte omvattende een digitale thuisopdracht: één of meerdere casestudie(s) waarbij de kandidaten geconfronteerd worden met een probleemsituatie die zich tijdens de latere uitoefening van de functie kan voordoen; de kandidaten trachten een oplossing uit te werken en deze aan de hand van een verslag weer te geven. Bij de beoordeling wordt rekening gehouden met de inhoud, de vorm en de spelling. (30 punten).

deel 3 - een assessment (inclusief psychotechnische proef), dat afgenomen wordt door een extern bureau. Je dient het resultaat 'geschikt' te behalen.

deel 4 - een praktisch gedeelte omvattende een proef rond het gebruik van Office 365 (word, Excel, outlook en PowerPoint). (10 punten)

deel 5 - een mondeling gedeelte dat de evaluatie van de overeenstemming van het profiel van de kandidaat met de specifieke vereisten van de functie beoogt, evenals van zijn motivatie, van zijn persoonlijkheid, eventuele werkervaring, vakkennis en van zijn interesse voor het werkterrein. (60 punten)

Om te slagen moeten de kandidaten op elk gedeelte, op elke proef en op elk onderdeel van elke proef tenminste 50 % van de punten en in totaal minimum 60% behalen, en op het assessment (inclusief psychotechnische screening) het resultaat 'geschikt'.

Timing van de selectieprocedure:

- Digitale thuisopdracht: vrijdag 24 mei 2024 - de proef wordt rond 9.00 uur via e-mail verstuurd naar de kandidaten. Ze krijgen tot en met maandag 27 mei 2024 te 9.00 uur de tijd om hun afgewerkte proef door te mailen.

- Assessment (inclusief psychotechnische screening) door Monitor HR consulting: periode tussen 29 mei 2024 en 10 juni 2024

- Mondeling gedeelte: woensdag 12 juni 2024 (vanaf 18 uur)

De kandidaten die weerhouden worden voor deel te nemen aan de selectieprocedure, dienen op deze voornoemde data beschikbaar te zijn om deel te nemen aan de selectieproeven.

Locatie

Hove

Publicatiedatum

09.04.2024

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close