google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Beleidscoördinator Ruimte

De beleidscoördinator Ruimte staat aan het hoofd van de afdeling Ruimte, die volgende diensten omvat: Openbare werken en mobiliteit,
Werkplaatsen, Facility en Omgeving1 (inclusief milieu/afval/groen/klimaat).
Hij/zij is lid van het Managementteam.

Toelichting

voltijds - contractueel - A4a-A4b

Organisatie

Lummen is een groene en dynamische gemeente met 15.000 inwoners gelegen in het hart van West-Limburg. Onze gemeente biedt veel mogelijkheden om te ontspannen, te wonen en te werken. Daardoor trekken wij zowel jonge gezinnen als ondernemingen aan. Wil jij mee verder bouwen aan onze gemeente?

Functieinhoud

Als beleidscoördinator ruimte coördineer je en stuur je de diensten aan die tot de afdeling ruimte behoren. Ook zorg je voor de coördinatie van beleidsvoorbereiding en -uitvoering rond de openbare ruimte van de gemeente Lummen.

Functieprofiel

Je bent houder van een masterdiploma of een diploma dat toegang geeft tot niveau A en je hebt minimaal vier jaar relevante beroepservaring.

Aanbod

· Een aantrekkelijke voltijdse job in een 38-urenweek,
· diverse extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, 2de pensioenpijler en fietslease,
· filevrije ligging,
· een aantrekkelijke verloning volgens barema A4a-A4b (min. 4651,37 euro en max. 7092,02 euro. Neem gerust contact op met de
personeelsdienst voor een persoonlijke simulatie,
· de mogelijkheid om maximum 10 jaar relevante anciënniteit uit privésector of zelfstandige activiteit mee te nemen in de berekening van je
loon,
· interessante kortingen bij aankopen en tickets via de Pluspas van gsd-v,
·een flexibele werk- en interessante verlofregeling (met min. 31 verlofdagen),
· en gratis bibliotheekkaart en zwembeurten in ons eigen zwembad dat op wandelafstand van je bureau ligt.

Selectieprocedure

Bezorg ons uiterlijk op 06 januari 2026 je sollicitatiebrief, CV en kopie van je diploma aan het College van burgemeester en schepenen via sollicitaties@lummen.be.
Enkel volledige dossiers worden weerhouden.

`Schriftelijke proef en interview: 21 januari 2026
Psychotechnisch onderzoek op voorwaarde dan je minstens 60% behaalt op het geheel van de vorige onderdelen. Datum wordt in onderling overleg afgesproken.

Personeelsdienst — 013 390 430 • personeel@lummen.bewww.lummen.be/vacatures

Locatie

Lummen

Publicatiedatum

24.12.2025

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close