google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Sportmedewerker (m/v/x)

Toelichting

1 voltijdse functie - niveau C1-C3 - contractueel

Functieinhoud

Je bent verantwoordelijk voor het loket van de gemeentelijke sportdienst, met aandacht voor een beleefde en klantvriendelijke dienstverlening.
Je bent een aanspreekpunt voor de interne en externe (sport) gebruikers.
Je ondersteunt bepaalde groepen sporters met vergaderingen, administratie en helpdesk.
Je hebt oog voor het onderhoud van de gemeentelijke sportinfrastructuur en kan de correcte acties ondernemen om deze goed te beheren.
Je werkt samen in een team met zaalwachters en poetsvrouwen en legt verantwoordelijkheid af aan de sportfunctionaris.

Functieprofiel

  • Je werkt klantgericht en anticipeert op de behoeften van de klanten en je realiseert een kwaliteitsvolle, integere, transparante dienstverlening in lijn met de organisatiedoelstellingen.
  • Je levert actief bijdrage aan een gezamenlijk resultaat op het niveau van een team.
  • Je werkt mee aan de planning en coördinatie van teamopdrachten en doelstellingen.
  • Je streeft kwalitatieve resultaten na met een continue aandacht voor verbetering en optimalisatie.
  • Je drukt ideeën en informatie uit op een vlotte en duidelijke manier, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Je neemt initiatief en werkt zelfstandig.
  • Je bent stressbestendig en een echte problem-solver.

VEREISTEN:
Houder zijn van een diploma hoger secundair onderwijs.
Relevante en aantoonbare beroepservaring in het vakgebied is geen vereiste, maar strekt tot aanbeveling.

Aanbod

  • Een voltijdse contractuele functie met een salarispakket niveau C1-C3.
  • Beroepsrelevante dienstjaren in overheidssector worden integraal in aanmerking genomen evenals beroepsrelevante ervaring uit de privésector/onderwijs.
  • Heel wat extralegale voordelen zoals maaltijdcheques (€8/dag), ecocheques, hospitalisatieverzekering, laptop ter beschikking, fietsvergoeding en bikelease.
  • Respect voor jouw work-life balans: 30 dagen jaarlijkse vakantie, flexibele arbeidsregeling met de mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Ruime opleidingsmogelijkheden.

Selectieprocedure

MEER INFO?

Dienst Personeelszaken, dhr. Kurt Berlo - 053 64 00 38 - personeelsdienst@affligem.be - www.affligem.be

HOE SOLLICITEREN?

Stuur je kandidatuur, vergezeld van de nodige documenten, ten laatste op maandag 10 oktober 2022 naar het Lokaal Bestuur Affligem ter attentie van de personeelsdienst.

Een volledige kandidatuur bevat je cv, motivatiebrief, kopie diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (max. 3 maanden oud). Kandidaturen die niet voldoen aan de voorwaarden worden niet aanvaard.

Bellestraat 99 te 1790 Affligem

vacatures@affligem.be

Persoonlijk afgeven tegen ontvangstbewijs aan de onthaalbalie van het Lokaal Bestuur Affligem kan ook.

Locatie

Affligem

Publicatiedatum

23.09.2022

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close