google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Administratief medewerker (aanleg van algemene werfreserve)

Als administratief medewerker sta je in voor een servicegerichte en efficiënte dienstverlening aan de burger. Je verzorgt de klantencontacten aan het loket en handelt de administratie ervan af zoals voorgeschreven. Je handelt hoofdzakelijk administratieve klantencontacttaken af.

Je past ook regelgeving en procedures toe bij het behandelen van dossiers en draagt bij aan een vlotte dienstverlening binnen de organisatie. Intern werk je samen met collega’s. Ben jij een administratieve duizendpoot die servicegerichtheid hoog in het vaandel draagt? Dan zijn wij naar jou op zoek!

Er zullen in de nabije toekomst verschillende vacatures vrijkomen op verschillende diensten binnen ons lokaal bestuur.

Toelichting

Stad Geel legt een algemene werfreserve aan voor voltijds of deeltijds administratief medewerkers, contractueel voor onbepaalde duur of bepaalde duur.

Organisatie

Bij lokaal bestuur Geel zetten meer dan 700 enthousiaste medewerkers zich elke dag in voor een servicegerichte dienstverlening. Als lokaal bestuur willen we werk maken van duurzame oplossingen en een vernieuwende aanpak. Daarvoor hebben we medewerkers met verschillende talenten nodig, bij stad en sociaal huis.

Bij lokaal bestuur Geel kom je steeds terecht in een afwisselende, uitdagende job met verantwoordelijkheid. Je staat elke dag in contact met mensen in een maatschappelijk waardevolle functie.

Werken voor lokaal bestuur Geel, dat betekent werken in een diverse organisatie. Je leeftijd, afkomst, geslacht, gender, geloof of beperking maken daarbij geen verschil. We selecteren op basis van je kwaliteiten en vaardigheden.

Wil jij mee vorm geven aan de toekomst van Geel met haar grote plannen? Stel je hieronder dan kandidaat voor onze vacature van administratief medewerker.

Functieinhoud

Als administratief medewerker sta je in voor een servicegerichte en efficiënte dienstverlening aan de burger. Je verzorgt de klantencontacten aan het loket en handelt de administratie ervan af zoals voorgeschreven. Je handelt hoofdzakelijk administratieve klantencontacttaken af.

Je past ook regelgeving en procedures toe bij het behandelen van dossiers en draagt bij aan een vlotte dienstverlening binnen de organisatie. Intern werk je samen met collega’s. Ben jij een administratieve duizendpoot die servicegerichtheid hoog in het vaandel draagt? Dan zijn wij naar jou op zoek!

Er zullen in de nabije toekomst verschillende vacatures vrijkomen op verschillende diensten binnen ons lokaal bestuur.

Functieprofiel

  • Je hebt een diploma van het secundair onderwijs
  • Je voldoet aan de competentievereisten die vastgesteld zijn in de functiebeschrijving.
  • Je slaagt voor de selectieprocedure die bestaat uit een préselectie die online plaatsvindt op vrijdag 2/9/2022, een pc-opdracht die plaatsvindt op maandag 12/9/2022 (vanaf 18u) en een interview dat plaatsvindt op woensdag 21/9/2022 of donderdag 22/9/2022.

Aanbod

  • Een salaris binnen loonschaal C1-C3: vanaf 2 184,44 euro bruto per maand bij 0 jaar ervaring en 2 635,44 euro bruto per maand bij 10 jaar ervaring. Je kan alle beroepservaring in rekening brengen.
  • Contracttype: contract onbepaalde of bepaalde duur
  • Prestatiebreuk: voltijds (38/38) of deeltijds (prestatiebreuk vanaf 19/38 nader te bepalen)
  • Het salaris wordt aangevuld met heel wat interessante voordelen:
    • Maaltijdcheques van 8€
    • Volledige terugbetaling van het openbaar vervoer
    • Fietsvergoeding van 0,25€/gereden kilometer
    • Hospitalisatieverzekering bij aanstelling met contract van onbepaalde duur
    • Glijdende werktijden
    • 32 dagen vakantie en 14 dagen wettelijke feestdagen
    • Mogelijkheid tot telewerk
    • Tweede pensioenpijler
    • Sociale premies voor geboorte, huwelijk, …
    • Ruime ontwikkelingsmogelijkheden om extra opleidingen te volgen
    • Personeelsactiviteiten : jaarlijks personeelsfeest, dag van de medewerker, sportdag, teambuilding, …
    • Sport op het werk en voordelenkorf

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit een préselectie die online plaatsvindt op vrijdag 2/9/2022, een pc-opdracht die plaatsvindt op maandag 12/9/2022 (vanaf 18u) en een interview dat plaatsvindt op woensdag 21/9/2022 of donderdag 22/9/2022.

We leggen ook een werfreserve voor een periode van 2 jaar aan.

Interesse? Solliciteren kan tot en met maandag 18/7/2022 online via "Solliciteer nu" en vul het sollicitatieformulier in. Vergeet niet om ook je cv, motivatiebrief, kopie van je secundair diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (maximum 3 maanden oud) op te laden bij je online sollicitatie!

De functiebeschrijving vind je bij de vacature. Meer informatie over deze vacature kun je opvragen bij de dienst personeel van het lokaal bestuur op het nummer 014 56 70 38.

Stad en OCMW Geel selecteren kandidaten op basis van competenties en eventueel diploma en maken geen onderscheid op basis van leeftijd, geslacht, etnische afkomst, geloof, handicap of nationaliteit.

Locatie

Geel

Publicatiedatum

23.06.2022

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close