google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Medewerker vastgoed

Organisatie

Bij WVI werken we samen met 54 West-Vlaamse gemeenten. Onze focus ligt op het realiseren van klimaatbestendige ruimte. We richten ons zowel tot burgers, ondernemers en besturen. Met hen gaan we uitdagingen aan op het vlak van klimaat, energie, wonen, ondernemen, mobiliteit, natuur en milieu. Samen stuwen we West-Vlaanderen vooruit.

Functieinhoud

  • je voert gesprekken met geïnteresseerde bedrijfsleiders of particulieren met betrekking tot hun vestigingsverzoek
  • je beantwoordt via mail en telefonisch allerlei vragen over de vestigingsmogelijkheden voor bedrijven op WVI-bedrijventerreinen, de beschikbare woonprojecten, enz.
  • je organiseert infosessies op locatie in de betrokken gemeente
  • je zorgt voor een volledig dossier, door het opvragen van de nodige informatie aan kandidaat-kopers, notarissen, architecten… of door opzoekingen in databanken zoals het kadaster of de kruispuntbank
  • je staat in voor een nauwgezette en efficiënte gegevensverwerking
  • je doet de voorbereiding van (collectieve) verkoopmomenten
  • je trekt ook de communicatie/promotie, in samenwerking met collega’s: opmaken van infobrochures, nieuwsbrieven, folders en affiches, slimme inzet van (sociale) media en online tools
  • je staat mee in voor het vastgoedbeheer van het patrimonium dat WVI ter beschikking stelt (vb. via verhuur) van ondernemers en particulieren
  • je werkt samen met, en ondersteunt, de projectverantwoordelijken bij hun diverse huisvestingsprojecten met focus op het uitwerken en uitvoeren van een goede verkoopstrategie en -planning

Functieprofiel

In functie van het takenpakket heb je:

  • professionele kennis: vastgoed
  • professionele kennis: MS Office-programma’s
  • professionele kennis: vastgoedcommunicatie en sociale media

De focus van de competenties ligt op:

  • communicatieve vaardigheden (1): een boodschap vlot en begrijpelijk weten over te brengen + schriftelijke vaardigheid
  • flexibiliteit (1): adequaat reageren op omstandigheden
  • initiatief (1): vanuit zichzelf, binnen de eigen werksituatie, meer doen dan is opgedragen
  • integriteit (1): correct handelen en de regels respecteren + loyaliteit
  • klantgerichtheid (1): zich dienstverlenend opstellen
  • kwaliteitsgerichtheid (1): hanteren van vooropgestelde kwaliteitseisen en fouten herstellen + nauwkeurigheid
  • leergierigheid (1): openstaan voor informatie en feedback en leerpunten omzetten in acties
  • planning- en organisatievermogen (1): eigen werk effectief plannen en organiseren
  • samenwerken (1): meewerken en anderen informeren
  • zelfstandigheid (2): voor zichzelf doelen stellen en daar vorm en inhoud aan geven

Aanbod

  • Een contract voor onbepaalde duur, met een aantrekkelijk baremiek loon in overeenstemming met je opleiding op bachelor niveau en rekening houdend met alle werkervaring.
  • Heel wat extralegale voordelen zoals dubbel vakantiegeld, eindejaarspremie, maaltijdcheques, ecocheques, aanvullend pensioen, hospitalisatieverzekering, loonwaarborg bij langdurige ziekte…
  • Je kan ook zelf een aantal loonsvoorwaarden kiezen binnen ons flex-voordelen-plan: bvb. een leasefiets, een leasewagen, extra verlof, terugbetaling van je pensioensparen…
  • Dienstverplaatsingskosten in opdracht van WVI worden vergoed. De mobiliteitsvoordelen voor woon-werkverkeer zijn een fietsvergoeding en ruime tussenkomst in het abonnement van het openbaar vervoer.
  • Je komt terecht in een dynamische pool van rechtstreekse collega’s.
  • We streven naar een hoog welzijn op het werk en een goede work-life balance, onder meer door personeelsevenementen, telewerk, glijdende uren en een gunstige vakantieregeling.
  • Plaats van tewerkstelling is het kantoor van WVI te Brugge. Structureel thuiswerk is mogelijk.

Selectieprocedure

  • 6 februari: eerste selectie op basis van het curriculum vitae en de motivatiebrief van de kandidaat
  • 10 februari: technisch-inhoudelijke schriftelijke selectieproef en mondelinge proef met jury – in de kantoren van WVI
  • Week van 13 februari: assessment center – bij een extern selectiekantoor
  • 28 februari namiddag: eindgesprek bij de directie – in de kantoren van WVI
  • 1 maart: aanwervingsbeslissing wordt genomen door de raad van bestuur van WVI

Uit de rangschikking van de geslaagde kandidaten stelt de raad van bestuur één kandidaat aan in een contract van onbepaalde duur, en in functie van het diploma in functiegroep “medewerker” (bachelor) overeenkomstig het administratief en geldelijk statuut van WVI.

De overige geslaagde kandidaten worden opgenomen in een werfreserve.

Stel je kandidatuur uiterlijk op 5 februari, door je motivatiebrief en cv te sturen naar: jobs@wvi.be

Locatie

Brugge

Publicatiedatum

11.01.2023

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close