google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Mobiliteitsambtenaar/noodplanningscoördinator (B1-B3)

Zorg je graag voor ondersteuning op gebied van mobiliteit? Wil je graag mee vorm geven aan een kwaliteitsvolle dienstverlening? Is ondersteunen van de medewerkers helemaal iets voor jou? En sta je te popelen om een nieuwe uitdaging aan te gaan? Dan ben jij misschien de gedreven medewerker die wij zoeken.

Toelichting

Contractueel verband – onbepaalde duur – voltijds (38/38)

Organisatie

Werken bij het lokaal bestuur van Meise betekent werken in een levendige gemeente, waar het heerlijk vertoeven is voor zowel inwoners als bezoekers. Op professionele wijze werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze inwoners.

Functieinhoud

Momenteel zoeken wij een gemotiveerde en enthousiaste collega voor de functie van mobiliteitsambtenaar/noodplanningscoördinator. Er wordt een vergelijkend aanwervingsexamen georganiseerd met aanleg van een wervingsreserve van één jaar voor overeenkomsten van onbepaalde duur voor de functie van mobiliteitsambtenaar/noodplanningscoördinator.

Dit ga je doen:

  • je coördineert de opmaak, uitvoering en opvolging van het mobiliteitsplan, waarbij je:
    • verkeersproblemen op het grondgebied van de gemeente Meise analyseert en constructieve oplossingen voorstelt;
    • een visie uitwerkt op lokale mobiliteit;
    • verkeersstudies uitvoert;
    • een jaarlijks actieprogramma van het mobiliteitsplan maakt;
    • verschillende projecten omtrent verkeer en mobiliteit coördineert;
    • de wetgeving en regelgeving op het vlak van mobiliteit en verkeer opvolgt;
  • je verleent advies inzake mobiliteitsvraagstukken, verkeersveiligheid, vervoersmiddelen;
  • je stelt een verkeerskundig advies op bij openbare werken, signalisatiewerken, inname van de openbare weg;
  • je beheert en volgt de meldingen omtrent verkeer en mobiliteit op;
  • je bent contactpersoon van de openbare vervoersmaatschappijen, verkeersveiligheid instituut, …;
  • je voert sensibiliseringsacties op vlak van mobiliteit en verkeer;
  • je coördineert de opmaak, uitvoering en bijsturing van het gemeentelijk nood- en interventieplan;
  • je formuleert adviezen en brengt verslag uit over de optimalisatie in de uitvoering van het nood-en interventieplan.

Functieprofiel

  • bent tenminste houder van bachelorsdiploma;
  • bent in het bezit van een rijbewijs B;
  • bent klantgericht en zorgt voor een goede communicatie;
  • bent iemand die graag in overleg gaat en een eigen standpunt kan innemen;
  • werkt graag zelfstandig;
  • kan goed om met crisissituaties.

Aanbod

  • een voltijds (38/38) contract van onbepaalde duur na het slagen in een aanwervingsexamen;
  • een vrij uurrooster;
  • salarisschaal: B1-B3;
  • minimum brutoloon voor een voltijdse tewerkstelling: 2.663,62 euro;
  • maaltijdcheques, ecocheques en geschenkcheques, lidmaatschap bij de gemeenschappelijke sociale dienst, hospitalisatieverzekering, vergoeding woon-werkverkeer voor openbaar vervoer en fietsvergoeding, 2e pensioenpijler, opleidingsmogelijkheden, mogelijkheid tot telewerk;
  • Beroepservaring bij een overheid komt onbeperkt in aanmerking voor de opbouw van geldelijke anciënniteit. Als de beroepservaring relevant is voor de functie waarin men wordt aangesteld en verworven werd in een vergelijkbare functie wordt ook schaalanciënniteit toegekend. Beroepservaring in de privésector of als zelfstandige wordt volledig in aanmerking genomen voor de toekenning van geldelijke anciënniteit en schaalanciënniteit op voorwaarde dat ze relevant is voor de uitoefening van de functie en dat die functie een knelpuntberoep is.
    • De functie van mobiliteitsambtenaar/noodplanningscoördinator wordt door de aanstellende overheid beschouwd als een knelpuntberoep.

Selectieprocedure

Info en solliciteren:

Meer info kan je verkrijgen bij de personeelsdienst op 02 892 20 70 of via personeelsdienst@meise.be

Ben je enthousiast? Solliciteer dan onmiddellijk en uiterlijk op 22 augustus 2022 door ons jouw CV, een kopie van jouw diploma, een kopie van jouw rijbewijs en een uittreksel uit het strafregister (maximum 1 maand oud) te bezorgen via één van onderstaande kanalen:

  • door een per post verzonden sollicitatiebrief ter attentie van het college van burgemeester en schepenen, Tramlaan 8, 1861 Meise;
  • door een per mail verzonden sollicitatiebrief via bestuursadministratie@meise.be;
  • door afgifte van een sollicitatiebrief tegen ontvangstbewijs aan het onthaal van het Administratief Centrum (Tramlaan 8 te 1861 Meise). De datum voor het aanwervingsexamen wordt later bekend gemaakt.

Bijlage(n)

Locatie

Meise

Publicatiedatum

28.07.2022

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close