google.com, pub-3715436742152423, DIRECT, f08c47fec0942fa0
/_images_upload/_tn_5d309c8df10cbe74.jpg
Werken bij de overheid

Sector met toekomst

/_images_upload/_tn_883d17652d2b5d6c.jpg
Je loopbaan bij de overheid

Start hier

/_images_upload/_tn_f18c23f3afdf5e5e.jpg
Werken voor een betere samenleving
Snel zoeken

Deskundige bestuurszaken

Instaan voor de digitale verwerking van de agendapunten van de bestuursorganen. • Toezicht houden op het afwerken en bijhouden van de notulen gemeenteraad, college van burgemeester en schepenen, vast bureau en de raad voor maatschappelijk welzijn en het bijzonder comité van de sociale dienst. • Administratief en juridisch bijstaan van de decretale graden en de coördinator informatiebeheer bij de uitvoering van hun taken en toezicht uitoefenen op en uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden van de afdeling interne zaken/secretariaat ten einde een efficiënte en continue werking van de dienst te garanderen en zodoende de gegeven operationele doelstellingen te halen. • Focus op ondersteuning bij overlegorganen. • Back-up van de verantwoordelijke onthaal en organisatieontwikkeling. • Instaan voor de digitale verwerking van de agendapunten van de bestuursorganen.

Toelichting

Instaan voor de digitale verwerking van de agendapunten van de bestuursorganen. • Toezicht houden op het afwerken en bijhouden van de notulen gemeenteraad, college van burgemeester en schepenen, vast bureau en de raad voor maatschappelijk welzijn en het bijzonder comité van de sociale dienst. • Administratief en juridisch bijstaan van de decretale graden en de coördinator informatiebeheer bij de uitvoering van hun taken en toezicht uitoefenen op en uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden van de afdeling interne zaken/secretariaat ten einde een efficiënte en continue werking van de dienst te garanderen en zodoende de gegeven operationele doelstellingen te halen. • Focus op ondersteuning bij overlegorganen. • Back-up van de verantwoordelijke onthaal en organisatieontwikkeling. • Instaan voor de digitale verwerking van de agendapunten van de bestuursorganen.

Organisatie

Gemeente Opwijk

Functieinhoud

Instaan voor de digitale verwerking van de agendapunten van de bestuursorganen. • Toezicht houden op het afwerken en bijhouden van de notulen gemeenteraad, college van burgemeester en schepenen, vast bureau en de raad voor maatschappelijk welzijn en het bijzonder comité van de sociale dienst. • Administratief en juridisch bijstaan van de decretale graden en de coördinator informatiebeheer bij de uitvoering van hun taken en toezicht uitoefenen op en uitvoeren van dagelijkse werkzaamheden van de afdeling interne zaken/secretariaat ten einde een efficiënte en continue werking van de dienst te garanderen en zodoende de gegeven operationele doelstellingen te halen. • Focus op ondersteuning bij overlegorganen. • Back-up van de verantwoordelijke onthaal en organisatieontwikkeling. • Instaan voor de digitale verwerking van de agendapunten van de bestuursorganen.

Functieprofiel

Aanwervingsprocedure: je bent minimum in het bezit van een bachelor diploma.
Bij voorkeur affiniteit met juridische thema’s en bestuurszaken.

Aanbod

Een competitief salaris, aangevuld met maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding, voordelen GSD-V, vorming en opleiding tijdens de diensttijd, flexibele arbeidsregeling en een gunstige vakantieregeling. Verloning volgens barema waarbij alle relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige in aanmerking wordt genomen. Je kan een individuele loonsimulatie aanvragen.
Een uitdagende job in een veranderende omgeving!

Selectieprocedure

Stuur je sollicitatiebrief met cv, kopie diploma en uittreksel uit het strafregister tot en met 24 augustus 2022 t.a.v. personeel@opwijk.be.
Bijkomende vragen: 052/36 51 14

Locatie

Opwijk

Publicatiedatum

02.08.2022

Contactpersoon

Mensenwerken

Kring vzw gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en vacatures af te stemmen op je interesses.
Close